چگونه با موفقیت یک رستوران افتتاح کنیم!
چاپ و بسته بندی فست فود
در ین وبلاگ ما به نکات بسته بندی و انواع غذا های فست فود می پردازیم

بسته بندی بسته بندی و ترکیب رنگ ها مشکلات بسته بندی در تجارت الکترونیک جعبه دیزی معیار های صنایع بسته بندی در سال 2020 آشنایی با غذاهای ترکیه ای پنج سوال که باید از شرکت های چاپ و بسته بندی باید پرسیده شود؟ 13 دلیل قانع کننده برای پوشیدن بیشتر کیسه های خرید بوم 5 روش طرز تهیه پیتزا تهیه شکلات خانگی سیب زمینی سرخ کرده محبوب ترین فست فود تاریخچه‌ ای خوشمزه از سیب‌ زمینی‌ سرخ‌ کرده بلژیکی سیب زمینی سرخ کرده رستورانی یا اولین باش , یا بهترین! 2 روش برای درست کردن سیب زمینی سرخ کرده رستورانی بسته بندی با کاغذ ذرت نکاتی در مورد شرکت های چاپ و بسته بندی فست کژوال و تفاوت آن با فست فود


چگونه با موفقیت یک رستوران افتتاح کنیم!

افتتاح میز رستوران با مشتری

چگونه می توان موفقیت رستوران خود را به محض افتتاح اطمینان داد!

افتتاح رستوران یک چالش واقعی است . با این حال ، مراحل خاصی اگر به خوبی انجام شود ، به شما امکان می دهد تا در دنیای ترمیم به طور موثری شروع کنید.

در واقع ، با وجود تمام سوالات مطرح شده در مورد راه اندازی یک رستوران و نگرانی هایی که ممکن است رستوران دارها با آن روبرو شوند ، ایجاد یک بازتاب استراتژیک در بالادست امکان جلوگیری از تعداد زیادی از مشکلات احتمالی و در نتیجه شروع پروژه را فراهم می کند. بر اساس سالم

ما از طریق این مقاله تصمیم گرفته ایم تا مراحل اساسی مورد احترام و در نظرگرفتن را در جهت راه اندازی رستوران در بهترین شرایط ممکن و در نتیجه تحقق آرزو و ماندگاری آن برجسته کنیم!                                                               

  مفهوم خود را توسعه و تعریف کنید:

روی آوردن به تجارت رستوران نشان دهنده یک سرمایه گذاری بزرگ و یک ارادت شدید است.

بنابراین بسیار مهم است که در ابتدای پروژه بر روی دید خود نسبت به رستوران ایده آل تمرکز کنید ، دریغ نکنید که خلاقیت خود را به حداکثر فشار برسانید و رویاهای خود را دنبال کنید!

 به شما این امکان را می دهد که روی بنیادی کار کنید که انگیزه شما و کارمندانتان باشد.

  محیط خود را تحلیل کنید: مشتریان و رقابت:

 وقتی مفهوم ایده آل شما مشخص شد ، بنابراین باید محیط خود را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه نوع مشتری پذیرای آن است.

برای این کار ، انجام یک مطالعه بازار ضروری است . این زمانی است که می توانید نظرات مشتریان آینده خود را بررسی کنید و امکان سنجی و ارتباط پیشنهاد خود را تجزیه و تحلیل کنید.

همچنین به شما این امکان را می دهد که از رقابت پیرامون خود آگاه شوید و در نتیجه دید بهتری از ارزش افزوده ای که می توانید با مفهوم خود به دست آورید داشته باشید 

اما همچنین برای تطبیق مورد دوم به منظور ارائه چیزی منحصر به فرد و جدید.

  ارزش افزوده و برنامه تجاری خود را تعریف کنید:

اکنون که از محیط پیرامون خود آگاهی کامل دارید ، چه از جنبه رقابتی و چه از نظر جذابیت ، وقت آن است که تصمیمات استراتژیکی بگیرید که هویت رستوران شما را جعل کند. : 

- محل رستوران شما: این یک قسمت اصلی از معما است . لطفا توجه داشته باشید که این انتخاب برای موفقیت رستوران شما تعیین کننده خواهد بود. مکان بد به تنهایی می تواند به پرتاب شما آسیب برساند. مهم نیست که چه مدت طول می کشد تا رستوران خود را بسازید ، تا زمانی که مکان مناسب را پیدا کنید ، به جستجوی خود ادامه دهید.

- کارت شما: عنصر شاخص یک رستوران و ضامن اصلی هویت آن ، کارت شما دارایی اصلی در انتشار هویت رستوران شما برای ایجاد تجربه در تصویر شما است . بنابراین بسیار مهم است که محتوای آن را متناسب با ایده خود ، مشتریان هدف و فضای رقابتی اطراف خود انتخاب کنید.

- تأمین کنندگان شما: پس از مشخص شدن فهرست شما ، باید به دنبال تامین کنندگان محلی مطمئن و قابل اعتماد باشید که بتوانند به شما در ارائه غذای با کیفیت با طعم بی نظیر ، نماد پروژه شما کمک کنند. این انتخاب همچنین باید با در نظر گرفتن مشتریان هدف مفهوم شما انجام شود تا تضمین یک بلیط متوسط ​​باشد که آنها را راضی کند و آنها را رد نکند. 

- قیمت های شما:  اکنون که تأمین کنندگان خود را انتخاب کرده اید ، ایده خوبی در مورد هزینه مواد اولیه خود دارید ، بنابراین می توانید قیمت های خود را تعریف کنید. این نیز مفید است به تجزیه و تحلیل  بلیط متوسط رقبای مستقیم خود را  به اطمینان حاصل شود که قیمت شما در حال رفتن به پیشنهاد شما اجازه می دهد به سود آور و رقابتی است.

بدیهی است که تمام انتخاب های شما نیز با ایجاد یک برنامه تجاری هدایت می شود . این طرح تجاری از یک طرف به شما امکان می دهد تا بودجه مورد نیاز برای اجرای پروژه خود را ارزیابی کنید. از طرف دیگر ، یک کمک اضافی و ضروری برای یافتن بودجه از بانک شما یا منبع تأمین مالی دیگر خواهد بود. سرانجام ، این راهی برای ارزیابی سودآوری بالقوه پروژه شما و ایجاد یک برنامه مدیریت هزینه ضروری برای تضمین سودآوری تجارت شما خواهد بود.

اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع در اینجا  

سرانجام ، نکته آخر و نه کمترین ، قبل از راه اندازی رستوران خود ، اطمینان حاصل کنید که مجوزها و سایر مجوزهای قانونی لازم برای استفاده از حرفه رستوران داری را دارید.

  یک استراتژی بازاریابی تنظیم کنید:

پس از رفع تمام مشکلات لجستیکی لازم برای ایجاد رستوران ، اکنون وقت آن است که به چگونگی ارتقا it آن فکر کنید. 

موثرترین و در عین حال ارزان ترین راه برای شروع کار این روزها  حضور آنلاین است .

صفحه ای در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا فیس بوک ایجاد کنید. می توانید عکس غذاهای آلاکارته آینده را در آنجا ارسال کنید ، اما مراقب باشید ، نه فقط به هر عکس. امروزه آنچه به کار می رود عکس های به اصطلاح "فوری" است که باعث می شود شما بخواهید برای چشیدن غذاهای خود به رستوران خود بروی

یک صفحه وب برای رستوران خود ایجاد کنید . بسیار است امروز مهم به حضور در یک وب سایت که در آن مشتریان خود را می توانید از منوی خود را کشف و باید اطلاعات ضروری مانند باز خود و ساعت بسته شدن، اطلاعات تماس خود را به عنوان عکس از رستوران خود و ظروف شما

برای این منظور می توانید با شرکت هایی مانند TheFork یا Tripadvisor شریک شوید  که به شما امکان می دهد صفحه ای در تصویر خود ایجاد کنید که مشتریان بتوانند به طور مستقیم کتاب نیز رزرو کنند ، همچنین برای اطمینان از افزایش دید از طریق جامعه کاربران جذاب خود (29 میلیون نفر) بازدید ماهانه در TheFork).

همچنین این امکان را خواهید داشت که این صفحه را به شبکه های اجتماعی خود پیوند دهید تا هیچ مشتری را از دست ندهید!

به طور مثال اگر جعبه برگر و جعبه هایی دیگه ایی برای رستوران خود دارید از طرح و شکل آن عکس بگیرید و به اشتراک بگذارید

  بهره وری خود را با استفاده از فناوری های جدید بهینه کنید: 

امروزه طیف وسیعی از ابزارها در بازار وجود دارند که مدیریت رستوران را تسریع و بهینه می کنند.

اینها یک دارایی واقعی در توسعه یک رستوران هستند زیرا نه تنها در وقت صرفه جویی می کنند بلکه باعث افزایش بهره وری ، دید و در نتیجه گردش مالی می شوند .

این دقیقا ماموریت TheFork است : به ایجاد ابزار اجازه می دهد موسسات ، و به ویژه کسانی که تنها با شروع کردن، به طور کامل رزرو بیشتر از زمان.

ابزار ما ، TheFork Manager نرم افزاری است که به شما امکان می دهد چندین عملکرد را در یک پلتفرم واحد ، مانند رزرو ، پایگاه داده مشتری ، میزان اشغال و ... مدیریت کنید.

 

  در بالای روندها بمانید:

همانطور که قبل از مقاله ذکر شد ، برای اطمینان از موفقیت آن ضروری است که رستوران شما نه تنها از طریق تجربه ای که ارائه می دهد بلکه از نظر عملکردی نیز مطابق با روند فعلی باشد.

بنابراین ما قبل از راه اندازی رستوران به شما توصیه می کنیم بلکه به طور منظم با مشاوره ، به عنوان مثال ، مقالات وبلاگ یا روزنامه ها ، از آخرین روند دنیای غذا مطلع شوید . 

به عنوان مثال ، آیا می دانید مشتریان به طور فزاینده ای جذب رستوران هایی می شوند که غذاهای پایدار را از همه جنبه های آن (ظروف ، کارد و چنگال ، دکوراسیون) ارائه می دهند یا جایگاه فناوری هایی مانند رباتیک در جهان در حال رشد است؟ پذیرایی؟ 

این اطلاعات از مطالعه ای اخذ شده است که ما اخیراً با همکاری یک آژانس در مورد آخرین روند در جهان غذا انجام داده ایم. 

همچنین می توانید با مراجعه به وبلاگ ما ، اطلاعات مفید دیگری را برای عملکرد رستوران خود پیدا کنید . 

شما هنوز عضو انجمن ما نیستید؟ اکنون زمان مناسب پیوستن به ما است! اینجا را کلیک کنید و راه اندازی رستوران خود را با استفاده از ویژگی های اصلی که به شما در بهینه سازی مدیریت رستوران کمک می کند ، آسان کنید.

دید آنلاین بیشتری داشته باشید 

میزان اشغال خود را افزایش دهید

مبارزه با نمایش های ممنوع

با کارشناسان صنعت تماس بگیرید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: رستوران,

نویسنده : ساسان سلمانی تاریخ : چهار شنبه 14 آبان 1399



تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به چاپ و بسته بندی فست فود مي باشد.